Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Iδια με πέρυσι τα τέλη κυκλοφορίας για το 2018.






Αμετάβλητα σε σύγκριση με πέρυσι θα παραμείνουν φέτος τα τέλη κυκλοφορίας των αυτοκινήτων και των δικύκλων. Tα ποσά που θα κληθούν να πληρώσουν περίπου 5,5 εκατομμύρια ιδιοκτήτες οχημάτων κυμαίνονται από 22 έως 1.380 ευρώ για όλα τα ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα ή στην Ευρωπαϊκή Ένωση μέχρι 31-10-2010, ενώ για όσα ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα κυκλοφόρησαν σε Ελλάδα ή Ε.Ε. από την 1η-11-2010 και μετά, τα ποσά των τελών υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές διοξειδίου το άνθρακα ανά χιλιόμετρο και κυμαίνονται από 0,9 έως 3,72 ευρώ ανά γραμμάριο εκπεμπόμενου διοξειδίου του άνθρακα.

Για τα φορτηγά ιδιωτικής χρήσης τα τέλη κυμαίνονται από 75 έως 1.490 ευρώ ανάλογα με τον μικτό τους βάρος σε χιλιόγραμμα, ενώ για τα λεωφορεία ιδιωτικής χρήσης τα ποσά των τελών κλιμακώνονται από 210 έως 510 ευρώ ανά όχημα, ανάλογα με τον αριθμό των θέσεων καθήμενων. Για τα επιβατικά αυτοκίνητα δημόσιας χρήσης που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα ή στην Ε.Ε. μέχρι 31-10-2010 τα τέλη ανέρχονται σε 290 ευρώ, ενώ για όσα ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά σε Ελλάδα ή Ε.Ε. από την 1η-11-2010, τα τέλη υπολογίζονται και πάλι με βάση τις εκπομπές ρύπων. Για τα φορτηγά Δ.Χ. τα τέλη κυμαίνονται από 125 έως 1.460 ανά όχημα και ανάλογα με το μικτό βάρος σε χιλιόγραμμα, ενώ για τα λεωφορεία Δ.Χ. (αστικά, υπεραστικά και τουριστικά), τα τέλη κλιμακώνονται ανάλογα με τις θέσεις καθήμενων από 210 έως και 595 ευρώ.
Το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης αποφάσισε να μην προχωρήσει σε καμία από τις αλλαγές που είχε εξαγγείλει κατά το παρελθόν, αθετώντας τις υποσχέσεις του για δικαιότερη ανακατανομή των επιβαρύνσεων υπέρ των οικονομικά αδυνάτων ιδιοκτητών οχημάτων. Αλλαγές δεν θα γίνουν καν στα τέλη κυκλοφορίας των τριτέκνων και των πολυτέκνων με αποτέλεσμα πολλοί από τους οικογενειάρχες αυτούς να επιβαρυνθούν και φέτος με δυσανάλογα υψηλά τέλη για τα πολυμορφικά ΙΧ αυτοκίνητα άνω των 1929 κυβικών εκατοστών που διαθέτουν για να μετακινούν τα πολλά παιδιά τους. Το αποτέλεσμα της απόφασης αυτής του οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησης θα είναι να αυξηθούν οι ιδιοκτήτες οι οποίοι θα αποσύρουν από την κυκλοφορία τα οχήματά τους, καταθέτοντας τις πινακίδες τους στις αρμόδιες Δ.Ο.Υ., δεδομένου ότι δεν θα είναι σε θέση να καταβάλουν τα υπέρογκα ποσά των τελών κυκλοφορίας του 2018.(βλ. σχετικούς πίνακες στο τέλος του άρθρου.)
Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών φέρεται να επιρρίπτει ευθύνες στους εκπροσώπους των δανειστών για το «πάγωμα» των τελών κυκλοφορίας στα ίδια με τα περυσινά επίπεδα, καθώς στελέχη της ισχυρίζονται ότι είχαν παρουσιάσει πλήρες σχέδιο για δικαιότερη ανακατανομή των τελών κυκλοφορίας το οποίο απορρίφθηκε από τους δανειστές. Το σχέδιο των ιθυνόντων του υπουργείου Οικονομικών προέβλεπε από τη μία πλευρά μειώσεις για τους πολύτεκνους και για τους ιδιοκτήτες οχημάτων μεσαίου και μεγάλου κυβισμού με πρώτη άδεια κυκλοφορίας προ του 2006 κι από την άλλη αυξήσεις για τα καινούρια αυτοκίνητα μεσαίου και μεγάλου κυβισμού και πολύ μεγάλης αξίας. Ωστόσο, η αλήθεια είναι ότι το σχέδιο που παρουσιάστηκε ήταν πρόχειρα προετοιμασμένο καθώς δεν περιείχε αναλυτική και τεκμηριωμένη κοστολόγηση των δημοσιονομικών επιπτώσεων των μειώσεων και των αυξήσεων στις παραπάνω συγκεκριμένες κατηγορίες, ώστε οι εκπρόσωποι των δανειστών να πειστούν για την δημοσιονομική ουδετερότητά του και να το εγκρίνουν. Έτσι, οι υποσχέσεις της ηγεσίας του υπουργείου Οικονομικών για δικαιότερο καθεστώς τελών κυκλοφορίας έμειναν και πάλι στα χαρτιά, οι δε εξαγγελθείσες αλλαγές μετατέθηκαν για του χρόνου, όπως ακριβώς είχε συμβεί και πέρυσι.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών έδωσε εντολή προς την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων να κινήσει τις διαδικασίες για την ανάρτηση των ειδοποιητηρίων πληρωμής των τελών κυκλοφορίας του 2018 στους λογαριασμούς που έχουν στο TAXISnet περίπου 5,5 εκατομμύρια ιδιοκτήτες οχημάτων. Η διαδικασία ανάρτησης των ειδοποιητηρίων θα έχει ολοκληρωθεί έως το τέλος της ερχόμενης εβδομάδος, δηλαδή έως τις 24 Νοεμβρίου.
Η προθεσμία για την καταβολή των τελών κυκλοφορίας του 2018 λήγει στις 31 Δεκεμβρίου 2017. Η εξόφληση των Τελών Κυκλοφορίας πρέπει να γίνει μέσω τραπεζών ή υποκαταστημάτων των Ελληνικών Ταχυδρομείων ή μέσω e-banking. Για την πληρωμή μέσω τραπεζών ή μέσω των ΕΛ.Τ.Α., οι ιδιοκτήτες των οχημάτων θα πρέπει να εκτυπώσουν τα σχετικά ειδοποιητήρια από τους λογαριασμούς τους στο σύστημα ΤΑΧΙSnet.
Σε περίπτωση μη εμπρόθεσμης πληρωμής των τελών, προβλέπεται η επιβολή προστίμου ισόποσου των οφειλομένων τελών με συνέπεια ο ιδιοκτήτης να υποχρεούται να πληρώσει τα τέλη εις διπλούν.



ΠΗΓΗ.dikaiologitika.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Όσα πρέπει να γνωρίζετε για το πριμ των 14.000 ευρώ στις μικρές εκμεταλλεύσεις.

Εκδόθηκε η πρόσκληση για την εφαρµογή του Μέτρου 6.3 «Ενίσχυση Μικρών Εκµεταλλεύσεων» µε τη διαδικασία αιτήσεων να ξεκινά στις 4 Μαρτίου και να διαρκεί µέχρι τις 15 Μαΐου. Σύµφωνα µε το κείµενο της προκήρυξης, το Μέτρο εφαρµόζεται σε δηµοτικές και τοπικές κοινότητες στην επικράτεια της χώρας µε πληθυσµό έως και 5.000 κατοίκους, εκτός από κάποιες αστικές περιοχές της Αττικής και της Θεσσαλονίκης όπου η αγροτική δραστηριότητα δεν είναι σηµαντική, παρέχοντας στήριξη σε φυσικά πρόσωπα για την περαιτέρω ανάπτυξη των υφιστάµενων µικρών εκµεταλλεύσεών τους. Κύρια χαρακτηριστικά της πρόσκλησης και του µέτρου είναι τα εξής: 1.∆ικαιούχοι της 1ης προκήρυξης του µέτρου είναι οι εγγεγραµµένοι στο Μητρώο Αγροτών και Αγροτικών εκµεταλλεύσεων ως επαγγελµατίες γεωργοί (όχι νεοεισερχόµενοι), που δεν έχουν υπερβεί το 61ο έτος της ηλικίας τους και έχουν υποβάλει δήλωση ΟΣ∆Ε για το έτος 2018. 2.Οι υποψήφιοι έχουν µέσο όρο ατοµικών αγροτικών εισοδηµάτων των διαθέσιµων φορολογικών στοιχείων των

ΚΕΑ - Τα κριτήρια ένταξης, η διαδικασία, και όλες οι λεπτομέρειες για την εφαρμογή του από 1/11/2018 .

Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ η απόφαση του υπουργείου εργασίας κοινωνικής ασφάλισης και κοινωνικής αλληλεγγύης, για τον καθορισμό των  όρων και των προϋποθέσεων εφαρμογής του προγράμματος Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης  από την 1η Νοεμβρίου 2018 Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης (Κ.Ε.Α.)   Το Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης (εφεξής πρόγραμμα ή Κ.Ε.Α.) είναι προνοιακό πρόγραμμα που συνδυάζει: 1. Εισοδηματική ενίσχυση: το χρηματικό ποσό ενίσχυσης της ωφελούμενης μονάδας, όπως ορίζεται στο άρθρο 2 της παρούσης. 2. Συμπληρωματικές κοινωνικές υπηρεσίες, παροχές και αγαθά: διασύνδεση των μελών της ωφελούμενης μονάδας, εφόσον πληρούν τα κριτήρια ένταξης έκαστου προγράμματος, με: - Δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη ανασφάλιστων. - Παραπομπή και ένταξη σε δομές και υπηρεσίες κοινωνικής φροντίδας και υποστήριξης. - Ένταξη σε προγράμματα και κοινωνικές δομές για την αντιμετώπιση της φτώχειας. - Ένταξη στις δράσεις που υλοποιούνται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος του Ταμείου Ευρωπα

Ασφάλιση από τον ΕΦΚΑ και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη σε ανασφάλιστους υπερήλικες

Ασφάλιση από τον ΕΦΚΑ και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη έως 1η Μαρτίου 2018 θα λαμβάνουν οι ανασφάλιστοι υπερήλικες σύμφωνα με νέα διάταξη που θα εισαχθεί σε επικείμενο νομοσχέδιο του υπουργείου Εργασίας  Συγκεκριμένα σύμφωνα με εγκύκλιο του υφυπουργού Κοινωνικών Ασφαλίσεων κ. Πετρόπουλου γίνεται γνωστό ότι στο σχέδιο νόμου «Επίσπευση διαδικασιών για την εφαρμογή της ασφαλιστικής μεταρρύθμισης και άλλες διατάξεις» προωθείται διάταξη με την οποία παρατείνεται η ασφαλιστική κάλυψη στους ανασφάλιστους υπερήλικες  καθώς και στα μέλη οικογενείας τους, από 1/3/2017 έως 28/2/2018.  Να υπενθυμίσουμε ότι η σχετική ρύθμιση θα αφορά και άλλες κατηγορίες πολιτών όπως μακροχρόνια άνεργοι, άνεργοι πρώην έμποροι και ειδικές κατηγορίες πρώην εργαζομένων σε συγκεκριμένες επιχειρήσεις.  Παράλληλα σε ισχύ είναι η ρύθμιση της χορήγησης επιδόματος από τον ΟΓΑ σε όσους έχουν συμπληρώσει το 67ο έτος της ηλικίας τους αλλά δεν λαμβάνουν σύνταξη και πληρούν τα κάτωθι κριτήρια:  Δεν λαμβάνουν ή δεν δικα